Sale!

ادکلن فلور نارکوتیک روونا (Fleur Narco)

ضمانت اصالت کالا

498.000 تومان

جنسیت مردانه و زنانه
مناسب فصل پاییز و زمستان
گروه بویایی چوبی گلی
طبع شیرین و ملایم
عطار
کشور مبدا امارات متحده عربی / فرانسه
نت اولیه سرخالو، پرتقال و هلو
نت میانی گل فاواریا، شکوفه پرتقال، گل مریم، گل پتالیا
نت پایانی مشک، خز و روایح چوبی
در حال بارگذاری ...

ادکلن فلور نارکوتیک روونا (Fleur Narco) یکی از اسمارت کالکشن‌های اکس نیهیلو فلور نارکوتیک اسن که در سال 2021 وارد بازار شد و از همان ابتدا استقبال خوبی از آن شد. دارای رایحه‌ای شیرین و ملایم است که همین موضوع آن را بسیار مناسب برای فصول سرد سال کرده است. یک عطر و ادکلن زنانه مردانه که انتخاب همه افراد خاص است.

خرید ادکلن فلور نارکوتیک روونا

یکی از دلایلی که ادکلن فلور نارکوتیک روونا را به یک محصول به شدت جذاب و خواستنی تبدیل می‌کند، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده آن است و دلیل دیگر آن محصول شرکت روونا است. این ادکلن رایحه‌ای شیرین و ملایم دارد و مناسب خانم‌ها و آقایان است پس هم در دسته عطر و ادکلن زنانه و هم در دسته عطر و ادکلن مردانه قرار می‌گیرد. در اصل این محصول اسپورت و امنخاب خوبی برای آقایان و بانوان جوان محسوب می‌شود. شما می‌توانید این عطر و ادکلن مردانه و زنانه را برای اطرافیانتان به عنوان هدیه برای مناسبت‌های مختلف تهیه کنید.

شیشه فلور نارکو بسیار شیک طراحی شده است و همین موضوع باعث جذب مخاطب می‌شود.

قیمت ادکلن فلور نارکوتیک روونا

ادکلن فلور نارکوتیک روونا جزو دسته‌های عطر و ادکلن شرکتی می‌باشد و به دلیل ماندگاری و پخش بوی بالا یک گزینه مقرون به صرفه است، شما می‌توانید با قیمت مناسبی آن را خریداری کنید و در اندازه 100 میل تولید می‌شود. شرکت ما دارای محصول اصلی آن است و ضمانت اصل بودن آن را تضمین می‌کند. این محصول گارانتی بازگشت وجه دارد و در صورت نارضایتی می‌توانید کالا را عودت داده و وجه خود را دریافت کنید.

نت‌های ادکلن فلور نارکوتیک روونا

نت ابتدایی : سرخالو، پرتقال و هلو

نت میانی : گل فاواریا، شکوفه پرتقال، گل مریم، گل پتالیا

نت پایانی : مشک، خز و روایح چوبی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن فلور نارکوتیک روونا (Fleur Narco)”

محصولات مرتبط