Sale!

ادکلن لالیک شیر روونا (LALLING HOMME)

ضمانت اصالت کالا

498.000 تومان

جنسیت مردانه
مناسب فصل زمستان و پاییز
گروه بویایی چوبی معطر
طبع گرم و تند
عطار
کشور مبدا
نت اولیه گریپ فروت، ترنج، اسطوخودوس، رزماری، نارنگی ماندارین، نارنگی و دارابی
نت میانی زنبق، گل برف، یاس و سدر
نت پایانی وانیل، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، کهربا و نعناع هندی
در حال بارگذاری ...

ادکلن لالیک شیر روونا (LALLING HOMME) یکی از بهترین، قدیمی‌ترین و خوشبوترین عطر و ادکلن‌های مردانه محسوب می‌شود. دارای طرفداران زیادی است و جزو دسته‌ی عطر و ادکلن شرکتی بوده که توسط شرکت روونا هم تولید می‌شود و در سال 1997 وارد بازار شد. دارای رایحه‌ای گرم و تند است که همین موضوع باعث می‌شود که بسیار مناسب برای فصول سرد باشد.

خرید ادکلن لالیک شیر روونا

یکی از دلایلی که عطر و ادکلن لالیک شیر روونا را به یک محصول به شدت جذاب و خواستنی تبدیل می‌کند، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده آن است. این ادکلن رایحه‌ای گرم  و تند دارد و مناسب آقایان است. شما می‌توانید این عطر و ادکلن را برای اطرافیانتان مانند پدر، همسر و یا برادر، به عنوان هدیه برای مناسبت‌های مختلف تهیه کنید. این ادکلن در اندازه 100 میل تولید شده و بسیار مناسب برای به همراه داشتن در مهمانی‌ها و مجالس می‌باشد.

شیشه این محصول به شکل خاص طراحی شده و همین موضوع چشمان مخاطبان را شیفته خود کرده و آن‌ها را به خود جذب می‌کند و در این زمینه ادکلن روونا کار خود را به خوبی انجام داده است.

قیمت ادکلن لالیک شیر روونا

ادکلن لالیک شیر روونا به دلیل ماندگاری و پخش بوی بالا یک گزینه مقرون به صرفه است و شما می‌توانید با قیمت مناسبی آن را خریداری کنید و در اندازه 100 میل تولید می‌شود که شرکت ما دارای محصول اصلی آن است و ضمانت اصل بودن آن را تضمین می‌کند. این محصول گارانتی بازگشت وجه دارد و در صورت نارضایتی می‌توانید کالا را عودت داده و وجه خود را دریافت کنید.

محصولات بیشتر: همه‌ی ادکلن‌های مخصوص آقایان

نت‌های ادکلن لالیک شیر روونا

نت ابتدایی : گریپ فروت، ترنج، اسطوخودوس، رزماری، نارنگی ماندارین، نارنگی و دارابی

نت میانی : زنبق، گل برف، یاس و سدر

نت پایانی : وانیل، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، کهربا و نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن لالیک شیر روونا (LALLING HOMME)”

محصولات مرتبط