Sale!

ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم اصل(Bleu de Chanel EDP)

ضمانت اصالت کالا

9.690.000 تومان

برند: chanel

نوع عطر: ادوپرفیوم

جنسیت: مردانه

حجم: 100 میلی لیتر

سال تولید: 2014

کشور سازنده: فرانسه

فصول مورد استفاده: تابستان، بهار، تمام فصول

طبع: خنک و تلخ

در حال بارگذاری ...

ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم اصل ادکلنی است خنک و تلخ و مردانه که می توان گفت یکی از بهترین ادکلن های تاریخ بازار عطر و ادکلن می باشد. با ادکلن مردانه بلو شنل یک راه منحصر به فرد برای بیدار کردن شکارچی با اعتماد به نفس درون خود کشف کنید. ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم اصل این کار را انجام می دهد و به شما امکان می دهد احساس موفقیت را با تمام وجود در زندگی تجربه کنید. شما نیز می توانید به مردی پرانرژی و جذاب تبدیل شوید که این ادکلن مظهر این انرژی و جذابیت است.

ادکلن مردانه لو شنل ادوپرفیوم اصل تجسم استقلال و اراده خالص است. این واقعاً قصیده ای برای آزادی خالص مردانه است و برای کسانی ساخته شده است که از مقید شدن به قوانین خودداری کرده و آزادانه به فکر هدف و موفقیت در زندگی می باشند. در خود کاوش کنید و شخصیت مردی را کشف کنید که سرنوشت خود را محکم در دست دارد.

سال 2010 یکی از بهترین و خاص ترین عطرهای تاریخ وارد بازار عطر و ادکلن شد. عطری خنک و تلخ مردانه که یکی از پرفروش ترین های دنیای عطرسازی لقب گرفت. اگر در مورد ادکلن بلو شنل بخواهیم بدون تعارف بحث کنیم قطعا به یکی از پرفروش ترین های تاریخ خواهیم رسید. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور جک پولژ (Jacques Polge) انجام شد.

خود را برای عناصر چشمگیر لیمو و نعناع تازه آماده کنید که با هماهنگی آنها شما را شگفت زده خواهد کرد. این نت ها سپس با ترکیبی از فلفل تند، زنجبیل و گلبرگ های سفید یاس جایگزین می شوند. با پایان یافتن تجربه مست کننده ادکلن اورجینال بلو شنل ادوپرفیوم اصل، رایحه گرم چوب صندل، سدر و دانه های تونکا حرف آخر را خواهد زد.

خرید ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم اصل

خرید ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم اصل مناسب آقایانی می باشد که علاقه ی زیادی به ادکلن های خنک و تلخ می باشند. شاید برایتان جالب باشد که این ادکلن سه سال متوالی محبوب ترین ادکلن مردانه شناخته شده است. ادکلنی که دارای پخش بوی خوب و ماندگاری مناسبی می باشد و شما می توانید در فصول گرم سال از این ادکلن استفاده نمایید. 

همچنین اصالت این ادکلن را ما برای شما تضمین می کنیم تا با خیالی راحت بتوانید این ادکلن اورجینال را تهیه نمایید و از آن استفاده نمایید.

قیمت ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم اصل Bleu de Chanel EDP

قیمت ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم اصل یکی از گران ترین ادکلن های برند با اصالت شنل می باشد. دلیل گران بودن این ادکلن استفاده از گیاهان کم یاب و همچنین کیفیت بالای آن می باشد. 

ادکلن Bleu de Chanel EDP در حاضر در فروشگاه عطر استایل موجود می باشد و شما می توانید پس از مشاهده قیمت این ادکلن را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد.

نت های ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم اصل

ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم اصل دارای سه نت ابتدایی، میانی و پایانی می باشد که این نت‌ها از زمان اسپری این محصول بر روی لباس یا بدن شما شروع می‌شود و تا پایان رایحه آن ادامه دارد. رایحه بلوشنل ترکیبی از موادی اعجاز انگیز مانند جوز، صندل، نعناع هندی، یاسمن ،گریپ فروت، وتیور، بخور، فلفل صورتی، سدر، زنجبیل و دیگر مواد معطر چوبی می باشد.

در زیر برای شما نت های ابتدایی، میانی و پایانی این عطر را شرح داده ایم:

رایحه ابتدایی : گریپ فروت (Grapefruit) ، لیمو (Lemon) ، پرتقال (Orange) ، نعناع (Mint) ، جوز (Nutmeg) ، فلفل قرمز (Pink Pepper)

رایحه میانی : گل یاس (Jasmine) ، زنجبیل (Ginger) ، درخت سدر (Cedar) ، درخت خس خس (Vetiver)

رایحه پایانی : رزین لبدانوم (Labdanum) ، رزین کندر هندی (Olibanum) ، درخت پچولی (Patchouli) ، چوب صندل (Sandalwood)

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن بلو شنل ادوپرفیوم اصل(Bleu de Chanel EDP)”

محصولات مرتبط