Sale!

ادکلن لاگوست سفید برند روونا (Rovena Lacoste)

ضمانت اصالت کالا

498.000 تومان

جنسیت مردانه
رایحه خنک
طبع شیرین
نت اولیه زنجبیل، فلفل، هل
نت میانی شکوفه پرتقال، نارگیل، گل صد تومانی، یاسمن
نت پایه مشک, چوب صندلی, کهربا
کشور مبدا فرانسه
مناسب فصل فصول گرم سال
در حال بارگذاری ...

خرید ادکلن لاگوست سفید برند روونا

ادکلن لاگوست سفید برند روونا (Rovena Lacoste) یکی از محصولات محبوب و شناخته شده این برند است. این عطر در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و با رایحه‌ای تازه و شاداب، جذب عطر افشانان بسیاری شد. این نوع عطر و ادکلن شرکتی برای استفاده در فصل‌های گرم سال و در مناسبات روزانه و غیررسمی مناسب است. لاگوست سفید با پخش بوی متوسط و ماندگاری متوسط تا بالا، شما را با شخصیت مردانگی، شادابی و جوانی همراه می‌سازد.

طبع و رایحه ادکلن لاگوست سفید برند روونا

رایحه اصلی ادکلن لاگوست سفید برند روونا (Rovena Lacoste) ترکیبی از رایحه‌های مرکباتی، گلها و چوب است که با تلفیقی هماهنگ و متوازن ساخته شده است. “لاگوست سفید” با رایحه اولیه تازه و تند پرتقال و لیمو آغاز می‌شود که حس شادابی و انرژی را به عطر می‌بخشد. در نت میانی، رایحه‌های گلها مانند یاسمن و رز به عطر نرمی و زنانگی می‌بخشند. در نت پایانی این ادکلن روونا، رایحه‌های چوبی و مشک به عطر عمق و دوام بیشتری می‌بخشند.

بطری عطر “لاگوست سفید” با طراحی ساده و شیک با رنگ سفید طلایی طراحی شده است. طراحی با کیفیت و جزئیات ظریف این بطری از شیکی و لاکچری بودن را به نمایش می گذارد. در کل، عطر “لاگوست سفید” از برند “روونا” یک عطر شاداب، مردانه و زنانه است که با رایحه‌های مرکباتی و گلها، شما را با حس شادابی و انرژی همراه می‌سازد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن لاگوست سفید برند روونا (Rovena Lacoste)”

محصولات مرتبط